Aneta Timplaru poezii ortodoxe

Aneta Timplaru este o anomima care-si publica online pe site-uri poezii ortodoxe. Nu e rau in asta, chiar nu am citit demult asa poezii.

Săptămâna Luminată
Deși ploua și cerul era gri
Și-n fiecare zi era-norat:
Eu Te vedeam Isuse în Lumină,
Iar Chipul Tău în raze îmbrăcat. Și în Lumină mă scăldăm, cântând
Un cântec de iubire, pentru Tine:
De mii de ani mi se părea că-Ți cânt
Și Tu Erai de mii de ani cu mine! Atât de-aproape, că simțeam căldura
Iubirii Tale: ca un dor etern!
În veșnicie mă plimbam prin Cer,
Iar Chipul Tău Era Lumina Vie.

Treceam pe lângă cimitir

Treceam pe lângă cimitir
când mă jucam, copil fiind,
iar florile de pe mormânt
nu-mi răscoleau niciun fior; Aveam în minte veșnicia,
credeam că sunt nemuritor,
iar moartea lor, pământ uscat,
era ca o poveste veche
cu întâmplările din sat. Az trec tăcut și trist,
cu pioșenie-mi fac cruce
și mă întreb, cu glasul slab:
câte dorințe, câte vise, câte iubiri
stau îngropate și uitate în nesătulul cimitir?
Răspunsul vine ca o boare
și îmi șoptește la ureche:
nu sunt uitați și nu sunt singuri!
de l-au iubit pe Dumnezeu,
acuma sunt în Cer cu El.
Nu vreau decat sa fac o reclama.

Lasă un răspuns

