Statusuri de tradarea prietenilor si dezamagire

Statusuri de tradarea prietenilor si dezamagire:

Un status pentru cel/cea ce stie ca nu-l merita: Ai fost , vei fi si vei ramane aici… in inima mea

Mi-ai spus ca ma iubesti, acum imi arati ce putin…

Nu-mi spune nimic, e mai bine asa, as vrea sa te cred, dar azi nu mai cred in noi…

Sunt plecat/plecata… culeg flori de tristete…

Daca plang …lacrimez, daca iubesc … te iubesc

O secunda as vrea sa te privesc , sa-ti vad ochii tristi de dorul meu si mi-ar fi de-ajuns

Azi e doar o zi din sirul nesfarsit al tristetilor mele…

Frumusete …exterior, zambet …exterior, inauntru…

Status pentru cel ce-l citeste, eu nu mai trebuie sa il citesc pentru ca il scriu si il traiesc in fiecare zi: tristetea e sora mea geamana, ma iubeste si nu ma lasa singur/singura niciodata…

Iarna noptile se maresc iar zilele se micsoreaza, in sufletul meu e de mult iarna, o iarna polara…

Sunt plecat/plecata… culeg flori de tristete…

aici sunt si voi ramane nu mai pentru tine „

Aud v0cea de deasupra mea. Spunându.mi că nu eşti bun pentru mine .Dar inima îmi spune ca te vrea în preajmă.
Atunci cand crezi ca totul in viata e pustiu, inchide ochii … asculta bataia vantului …”

Nu sunt cum sunt cand tu ma vezi,ci sunt cum sunt cand tu ma visezi.

Incearca sa razi si tu de viata…nu lasa numai viata sa rada de tine…”

Cand iti vine sa plangi adu-ti aminte de clipele in care zambeai.

Si ce usor e sa zambesti` • cand ai incredere`n ceea ce esti`

Lasă un răspuns

