Bancuri de servici pentru sefi

Cum poti sa excelezi la birou?
>>Pasul 1: Deschizi un Excel.
>>Pasul 2: Incepi sa excelezi.
>>Team building

Daca intr-un grup de 40 de persoane doua se gandesc la dragoste si restul la mancare… este nunta.
>>Daca intr-un grup de 40 de persoane toate se gandesc la mancare si niciuna la dragoste… este parastas.
>>Daca intr-un grup de 40 de persoane toate se gandesc la dragoste si niciuna la mancare… este “team building”

Un angajat la multinationala e chemat in biroul sefului.
>>Seful: – Esti concediat !
>>Angajatul: – Seriooooos, credeam ca sclavii se vand!



Cele cinci porunci ale vietii (valabile la serviciu):
>>1. Sa nu gandesti.
>>2. Daca gandesti, sa nu spui.
>>3. Daca spui, sa nu scrii.
>>4. Daca scrii, sa nu semnezi.
>>5. Daca semnezi, sa nu te miri!

Fumatul in timpul orelor de program
>>Seful intra la lucratorii sai:
>>- V-am spus: in timpul lucrului sa nu fumati!
>>Unul dintre lucratori, uitandu-se la sef:
>>- Dar cine lucreaza? >>La bancă
>>Un om, pleaca de la serviciu in pauza de masa, si, grabit, da o fuga la banca sa plateasca o factura.
>>Ajunge la banca, intra si vede fericit ca nu mai e nimeni…
>>Se apropie de ghiseu:
>>- Buna ziua… am de platit o factura, va rog!
>>Casierita:
>>- Va rog sa va intoarceti la coada, si sa va asteptati randul, ca toata lumea…
>>Omul nostru, nedumerit, se uita in jur, iese din banca, apoi intra din nou, tot nimeni… asteapta putin, apoi merge la casierie:
>>- Buna ziua… am de platit o factura, va rog.
>>Casierita il invita iar sa astepte la coada pana-i vine randul… la care omul nostru se intinde peste ghiseu si-i arde o palma sanatoasa!
>>Casierita, zbuciumata:
>>- Cine-a dat?
>>Omul nostru raspunde:
>>- Nu stiu, nu vezi ce aglomeratie e aici?
>>IT job People’s Designations


Femeia de serviciu corporatista
>>Dupa ce da cu mopul, se opreste intr-un colt al camerei si asteapta. Trece un CEO:
>>- Ce asteptati?
>>- Feedback, maica, feedback!


Testare psihologica la o multinationala:
>>-Esti inchis intr-o camera cu un manelist, un tigru si o cobra. Ai o pusca in care ti-au mai ramas 2 gloante: ce faci?
>>- Evident, il impusc pe manelist. De doua ori!!!

 

Prima de Pasti
>>Angajatii unei companii multinationale sunt intrebati ce vor face cu bani din prima de Pasti:
>>Elvetianul : Din bani de prima imi cumpar o barca;
>>Reporterul : Si cu restu?
>>Elvetianul : si cu restu imi renovez fatada casei.
>>Englezul : Din bani de prima imi cumpar o masina sport.
>>Reporterul : Si cu restu?
>>Englezul : si cu restul ma duc intr-o excursie in Africa
>>Romanul: Din bani de prima imi cumpar un pulover.
>>Reporterul : Si cu restu? >>Romanul: Restul mi-l da mama.

 
Banc cu project manageri >>Care sunt fazele realizarii unui proiect? >>1. Entuziasm. >>2. Sudoare. >>3. Deznadejde. >>4. Cautarea vinovatilor. >>5. Pedepsirea nevinovatilor.
>>6. Premierea celor care n-au avut nicio treaba cu proiectul.

O zi obisnuita de lucru
>>Te trezesti,
>>Nokia, Colgate, Nescafe, Hochland, Orbit.
>>Renault, Compaq, Epson, Nokia, Nokia, Nokia.
>>McDonalds, Coca-Cola, Orbit.
>>Compaq, Epson, Nokia, Nokia, Nokia. Renault.
>>Tuborg.
>>Tuborg.
>>Tuborg-Tuborg-Tuborg-Tuborg.
>>Nokia… Nokia.
>>Durex.
>>Colgate.
>>Te culci



>>Angajatii unei companii multinationale sunt intrebati ce vor face cu bani din prima de Pasti:
>>Elvetianul : Din bani de prima imi cumpar o barca;
>>Reporterul : Si cu restu?
>>Elvetianul : si cu restu imi renovez fatada casei.
>>Englezul : Din bani de prima imi cumpar o masina sport.
>>Reporterul : Si cu restu?
>>Englezul : si cu restul ma duc intr-o excursie in Africa
>>Romanul: Din bani de prima imi cumpar un pulover.
>>Reporterul : Si cu restu?

>>Romanul: Restul mi-l da mama. >>Banc cu project manageri >>Care sunt fazele realizarii unui proiect? >>1. Entuziasm. >>2. Sudoare. >>3. Deznadejde. >>4. Cautarea vinovatilor. >>5. Pedepsirea nevinovatilor. >>6. Premierea celor care n-au avut nicio treaba cu proiectul.

>>Un format de „out of office reply” de neuitat!! >> >>Diãr coligs,Tumorãu ai uil bi in holidei, sãu ail ud nat bi in ofis. If iu uant tu contact mi pliz ruait mi tu zã falouing imeil adres: >>nuraspund@latelefon.ro >>nuam@semnal.ro >>mailasati-ma@inpace.ro >>ba@damaleshi.ro >>ocupat@mereu.ro >>cespagatu@meu.ro

Lasă un răspuns

