Cum validez windows 7?

Cum validez windows7? Eu am validat cu un program descarcat de pe net numit Windows_Loader_v1.9.7.zip sau alte variante, Am instalat windows 7 fara a baga serial si apoi cand s-a instalat tot am dat un upgrade la win7 dupa care am activat printr-un singur clik. Aveti in director si un fisier txt cum trebuie sa faci sa activezi windows-ul. Este testat personal si de un jumatate de an nu am probleme. Foloseste Windows_Loader_v1.9.7 si Activeaza Windows 7 Ultimate cu Product Key Master!

Lasă un răspuns

