Promotie Petrom – telefonul galben pe www.petrom.com/telefonulgalben

Am trecut pe la Petrom si am vazut o campanie destul de interesanta cu telefonulgalben, chiar este acel telefon unde am fost eu, Dupa ce am uitat la un pliant am intrat pe net sa vad mai clar ce se castiga si cum inscrii codul pe site.
Cei care ai Card Petrom pot concura si ei la concurs, este o veste buna.
Promotia se numeste „Telefonul Petrom da un premiu pe minut!” fain, pana pe 30 iulie 2011 va suna telefonul in cate o locatie Petrom din tara, sunt multe cred ca aprope toate, cele mai mari.
http://www.petrom.com/telefonulgalben este site-ul unde te inscrii si introduci numarul bonului.
In perioada promotiei, 1 iunie – 30 iulie 2011, intre orele 08:00‐18:00, la
achizitionarea de orice tip de carburant din statiile de distributie carburanti Petrom
participante la Promotie, in cadrul aceleiasi tranzactii comerciale in valoare de cel putin 110 Lei
orice participant poate sa castige un premiu instant constand intr‐un bon de valoare pentru carburanti auto in valoare de 30 Lei.

Lasă un răspuns

