Vreau si eu parintii mei

Vreau si eu parintii mei


Vreau si eu parintii mei,
De ziua copilului, ProTv debuteaza campania “Vreau si eu parintii mei!”,campanie care isi propune sa atraga atentia asupra fenomenului extrem de grav al abandonului infantil si asupra unei legislatii extrem de greoaie care nu inlesneste si incurajeaza infierea copiilor parasiti.
Corespondentul Stirilor ProTv, Paula Herlo, va arata indeaproape cum 40.000 de copii abandonati sunt impiedicati de o lege extrem de complicata si incoerenta sa aiba parte de parinti.

Lasă un răspuns

