www.arnos.ro – Cu Arnos gatesti si bani pe loc primesti

Promotie: “Cu Arnos gatesti si bani pe loc primesti!”
In perioada 15 ianuarie – 15 martie 2011, ARNOS demareaza pe segmentul de paste fainoase o promotie la nivel national destinata consumatorului final sub sloganul: „Cu Arnos gatesti si bani pe loc primesti!” Pe http://www.arnos.ro vezi regulamentul concursului Cu Arnos gatesti si bani pe loc primesti.
Consumatorii de paste fainoase Arnos au sansa sa castige si bani pe loc.
Premiile promotiei sunt urmatoarele:
a) un numar de 12.000 premii constand intr-o bancnota de 1 leu fiecare;
b) un numar de 2.400 premii constand intr-o bancnota de 5 lei fiecare;
c) un numar de 1.200 premii constand intr-o bancnota de 10 lei fiecare;

20 thoughts on “www.arnos.ro – Cu Arnos gatesti si bani pe loc primesti

  1. ORICUM O TARA INTREAGA VA AFLA CA SUNTETI NISTE MINCINOSI CARE INSELATI POPULATIA SA VA VINDETI MARFA. AM SA VA RECLAM SI LA OPC SI LA O TELEVIZIUNE CA SUNTETI NEMERNICI SI VATI BAGAT ROBOT LA NR DE CONTACT SI ASTEPTATI SA TREACA TERMENUL DE PROMOTIE SA NU VA ONORATI CLIENTI SUNTETI NISTE MINCINOSI SI EXCROCI

  2. Toata lumea din tara asta a fost la scoala cu EBA LOOOL? Mie ce scrie in punga mi se pare clar: Fiecare Produs Participant are plasat in interiorul ambalajului un flyer promotional impaturit si ambalat in folie alimentara. Unele din Produsele Participante contin in interiorul flyer-ului promotional un premiu, constand intr-o bancnota in valoare de 1, 5, 10, 50 sau 100 lei”.

    Deci UNELE din produse au si bancnote adevarate, acelea reprezentand evident castigul. Eu am cumparat de vreo 2 ori si n-am castigat, dar biletelul ala spunea clar asta. Asa ca puneti mana pe abecedar fratilor!!

  3. Le multumesc celor de la ARNOS! In primul rand pentru ca au produse de calitate, chiar imi plac la nebunie pastele lor. In al doilea rand, am caaaastigat!!! Zilele trecute am gasit intr-o punga o bancnota cat se poate de reala de 50 de lei!!!!! Mai cumparasem si pana acum, insa n-am gasit decat bancnote de tip fluturas pe care scria ce si cum e cu promotia, asa ca am fost chiar surprinsa sa vad pe bune 50 de lei in punga cu paste.
    Stimata Grete, eu nu stiu de la care magazin cumperi tu, insa de-acolo de unde ma aprovizionez eu pastele sunt puse in raft cu anunt de promotie de ceva timp, nu de ieri de azi. Probabil ca iti faci cumparaturile din cine stie ce magazin de cartier, care nu isi respecta cumparatorii. Va doresc sa castigati si voi, cu drag, Simona!

  4. Este prima data cand aud asa ceva ” in interiorul pachetului sa existe o bacnota valabila”? Nici in trimiterile postale nu ai voie sa introduci bacnote de nici un fel daramite in ambalaje cu produse alimentare.Este cea mai mare „aberatie promotionala”

  5. @Mihai – Nu e adevarat! Astfel de promotii cu bancnote reale au facut si cei de la Chio, acum ceva vreme. Cat despre bani in trimiterile postale cum sa n-ai voie? Esti liber s-o faci daca esti convins ca plicul ajunge. Prin urmare, nu e o aberatie promotionala, ci ultimul racnet in materie de promo😉.

  6. In regulamentul concursului scrie ca ARNOS isi rezerva dreptul de a publica numele castigatorilor. Daca banii sunt in punga promotionala, cum vor sti numele castigatorului??? Cine se mai intoarce la magazin ca sa declare ca a castigat ???

  7. nush ce tot ziceti voi cu amagitoare insa eu am gasit pana acum de vreo doua ori bani pe bune in pungi. nu valori mari, mizilicuri de 1 leu, dar suficient cat sa-mi dau seama ca mancati macao degeaba. pur si simplu n-ati gasit voi, ceea ce nu inseamna ca nu exista sau ca nu sunt oameni care au gasit.

  8. simona esti cu muita mai sus ai zis ca ai castigat 50 de roni mai jos ai zis ca ai castigat 1 leu . de ce ne minti sau tu o sugi la toti din firma arnos .ne sugi si pe noi astia care am luat teapa .

  9. Sunteti niste escroci nenorociti, care inselati lumea pe fata. Ma voi adresa la politie si protectia consumatorului. Apoi, nu vcreau sa mai aud de produsele voastre de cacat.

  10. maria
    sunteti niste excroci
    mintiti oameni sa va cumpere produsele ce fel de marketing faceti de tot rahatul
    v-am reclamat si la OPC
    LUATI MASURI NU MAI PUNETI OAMENI PE DRUMURI
    ce promotie MINCINOASA
    pacat de paste
    dar ca firma nu am sa mai cumpar nimic

  11. sunteti niste nesimtiti ,eu am gasit in punga o bancota falsa de 100 roni cu regulament pe care scria clar ca am castigat premiul respectiv deci 100 roni si acum scrieti aici ca premiile sunt pana la 10 lei.daca nu imi primesc premiul in cel mai scurt timp posibil va dau in judecata pt ca mintiti oamenii sa va cumpere produsele dar de fapt doar ii amagiti si ii mintiti cu nerusinare si va fac reclamatie si la opc poate asa va invatati minte sa nu mai faceti promotii daca nu sunteti in stare sa le onorati

  12. OMFG! OMFG! Daca tot se injura pe aici si se vine cu acuzatii grave ia sa zic si eu ca sunteti niste pomanagii care se enerveaza ca nu le-a mai aczut nimic pleashca! problema e la voi ca nu cititi cu atentie si asteptati pomeni si bani din cer! asa, ma duc si eu la protectia consumatorului si la politie si le zic ca nu stiti sa cititi si ca m-am saturat de tzara asta de pomanagii!

Lasă un răspuns

